City of wind (and rain)
30 apr. 2012
🇺🇸
The Gold Coast
Reacties
Reacties
02 mei 2012, 19:50
Hoi Marian,
je hebt het zo te zien prima naar je zin. Chicago ziet er ook leuk uit.
Groetjes Irna.
03 mei 2012, 16:37
Chicago is ook zeker mooi. En met mooi weer vast nog eens 10 x meer, lekker aan het meer zitten, enzo...
maar het 'leeft' niet op de manier dat New York dat doet....
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!