MarinNYC.reismee.nl

City of wind (and rain)

The Gold Coast

Reacties

Reacties

irna

Hoi Marian,
je hebt het zo te zien prima naar je zin. Chicago ziet er ook leuk uit.
Groetjes Irna.

Marian

Chicago is ook zeker mooi. En met mooi weer vast nog eens 10 x meer, lekker aan het meer zitten, enzo...
maar het 'leeft' niet op de manier dat New York dat doet....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!