MarinNYC.reismee.nl

Mislukte Missies

Vandaag een langzame dag. Ik sta op mijn gemak op en ben van plan om naar het Noguchi museum te gaan in Queens. En omdat het toch in de buurt ligt, ga ik meteen nog een keer naar het Socrates Sculpture Park. Daar heb ik een maand of drie geleden eens een review over geschreven voor Tripadvisor, naar aanleiding van een bezoek dat ik in 2009 met mijn neef heb gebracht. Ik hou van beeldenparken, maar ik kon dit niet anders beschrijven als ‘the most boring sculpture park ever'. Dat vond Trip niet aanvaardbaar, misschien ook vanwege het feit dat er ruim 2 jaar tussen mijn review en mijn bezoek zat?

Afijn, ik ga het thuis weer proberen en dit keer heb ik bewijsmateriaal. Wat een suffe plek is dat, zeg...terwijl het qua locatie best potentie heeft, zo aan de East River. De schrootplek ernaast bood interessantere beelden, maar ja, dat komt omdat ik wat heb met grof metaal. Op naar Noguchi dan maar, dat moet wel mooi zijn.

Ik heb het adres in mijn hoofd en op papier. Maar dat papier ligt op mijn kamer. Dat is dus even zoeken en de plaatselijke bevolking heeft er nog nooit van gehoord...of wacht, toch wel, een oudere man weet het precies: ‘hier om de hoek'. Gesloten....zucht.

Wat nu? Op met de subway wat meer Queens in, richting Corona, om daar wat rond te slenteren. Vind ik een fijne buurt. Maar ik zit nog niet of ik merk dat ik wil blijven zitten. Weet je wat? Ik ga even naar JFK om die gekleurde appel te schieten. Dat is Bri tenslotte ontzegd, dit voorjaar. Terminal 5, dat weet ik zeker.

Maar, al wat ik zie, geen gekleurde appels. En de schoonmaker (ik denk, die komt overal) heeft geen idee waar ik het over heb.....zucht.

Ik ga terug Queens in, wandel wat over Roosevelt Avenue, scoor een pizza, maar het boeit niet echt. En het wordt donkerder. Ik ga even naar huis en wat op bed hangen, lijkt me een uitstekend plan.

Om de hoek hier zit een supermarkt, dus kom, laat ik meteen eens kijken of zij Peter Pan Pindakaas hebben. Nou, San, ik heb een hele fotoserie gemaakt van alle pindakazen, maar PePe zat er niet bij....zucht.

Wel zie ik allerlei ander lekkers wat ik niet zo goed kan weerstaan....waaronder dit: yoghurt met mini M&Metjes, LOL.

Nu lig ik lui op mijn bed. Over een uurtje eten we en daarna ga ik naar de Bronx, naar het Yankee Stadium. Ik heb kaartjes voor wat een goede wedstrijd moet worden. Maar de lucht is wel zeer donker aan het worden en net begon het al te spetteren....zucht.

Meer foto's hier

Reacties

Reacties

Bri

Ahw, wat jammer dat alles een beetje mislukt is en wat lief dat je naar JfK geweest bent, jammer van de verdwenen appel. Btw heb je nog wat beelden elders gezien van Romero Britto, ik dacht dat hij veelvuldig aanwezig was.

Marian

Nee, niets gezien. goed, nu weet ik zijn naam weer, ga ik later toch die appel eens goochelen....ik had geen puf om alle terminals af te gaan, ik draaide al op een lage bloedsuiker ^_^

Juud

Mislukt haha dit is het eerste verslag waarin ik de foto's niet kan zien, alle voorgaande verslagen zag ik alles en de volgende kan ik ook zien.
Veel plezier Mar, hier regent het vandaag pijpenstelen.

sandra

Jeetje wat veel pindakazen!! Peter Pan is vast uitgevlogen. Ik zal het aan Shirley doorgeven, maar in ieder geval bedankt voor al je moeite.
11 okt. gaat Barbra weer optreden in Brooklyn. Heb jij daar misschien al iets van gezien daar? 12 mei begint de voorverkoop!

Marian

Nee, geen reclame of zo gezien, die zal ze niet nodig hebben....ik vertrek 11 mei....

Marian

@Juud...hee, maar ik zie wel de foto's hoor, dus dit keer ligt het niet aan mij ^_^
hier nu droger dan voorspeld, ik ga zo het weerbericht voor vandaag even kijken,,,het ontbijt heb ik toch alweer gemist :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!