MarinNYC.reismee.nl

Spannend

Zo, dat was een mooie wedstrijd. Vijf homeruns, twee gespleten knuppels, drie tegenstanders achter op de honken voor de derde drie slag een feit was.

Geconcentreerd:

Het regende een groot deel van de wedstrijd, maar ik zat hoog en droog:

Weer de lui die het land beschermen in het zonnetje, gevolgd door het volkslied. Ik zal morgen eens kijken of ik wat filmpjes op kan laden op photobucket.

Laatste inning, drie man op de honken, een uit:

Twee uit:

Dichter bij de overwinning:

Reacties

Reacties

iceman

Hallo;
Mooi om een wedstrijd mee te maken. Zal ik volgend jaar ook doen . Als je zo hoog zit kan je de wedstrijd dan een beetje volgen?

Karin

Bedankt voor je lieve kaart!!
Ik lees elke dag met veel plezier al je verhalen en het klinkt allemaal vreselijk leuk.
Jammer, dat het weer niet altijd mee werkt ..

Blijf genieten he??

Marian

@Karin, het is niet koud en regent (nog) niet hard....ik geniet met volle teugen!
@Philippe, ja hoor, je kunt het prima volgen. Beter zelfs dan wanneer je achter het veld zit (the bleechers), want je hebt hier uitstekend overzicht. Ik vind het eerste honk toch wel leuker dan het derde honk, volgende keer doe ik weer deze kant van het veld.
Bij honkbal is het wel handig als je de regels kent, anders is het misschien te saai...ik vind het net een schaakspel....tactiek is heel belangrijk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!