MarinNYC.reismee.nl

Parkjes en United Nations

Een japans toilet in the Japan Society...ik heb het even uitgeprobeerd...lekker hoor ^_^

Reacties

Reacties

Bri

Is dit echt of een grapje?
Doet me denken aan toen ik een jaar of 15 was en ik op schoolreisje in Frankrijk voor het eerst een Bidet zag. Mijn vriendinnen en ik dachten dat het een luxe voetenbad was en gingen er met een paar stoeltjes dus onze voetjes in badderen. Toen een leraar dit zag lag hij in een deuk van het lachen en heeft ons even uitgelegd waarvoor een bidet dient :-)

Marian

Nee, dit is heel echt, hoor! Ik heb de 'voorwas' gebruikt...en daarna droog laten fohnen...LOL
de zitting was verwarmd...dat is typisch iets Japans. Ze hadden het hier niet, maar ze hebben ook iets dat vrij vertaald 'geluidprinces' heet...kun je op een knopje drukken en dan klinkt het of er doorgetrokken wordt en dan kun je zelf even goed ontluchten zonder dat de buren meegenieten....serieus ^_^

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!