MarinNYC.reismee.nl

Parkjes en United Nations

Mijn kapsel

Reacties

Reacties

Peter & Ann

"Als je haar maar goed zit" en je moet niet ongerust zijn, we vinden dat het je beeldig staat.
Maar als je er echt niet tevreden mee bent kan je altijd eens bellen naar de adverteerder op de vrachtwagen achter je.....

Marian

Ja zie je, dat kan ik nu net niet lezen....het kleine schroefje van mijn bril is er ook nog es uitgevallen....hopelijk kan ik dat straks terugprutsen met mijn leesbril...^_^
Maar dank je voor het compliment, da's een goed begin van de dag :)

Bri

Staat je prima en je moet maar denken dat je dat geld hier ook kwijt bent voor wassen knippen en fohnen, althans ik wel.
Ze hebben je natuurlijk ook een toeslag dik haar gegeven :-)

Marian

Ik betaal hier 23€ bij mijn kapster.....dus die 25$ vond ik wel mooi...er zit ook nog belasting bij, natuurlijk ... :(
nuo, ik ben er wel blij mee, hoor, ik had eigenlijk voor vertrek even moeten gaan, het zat absoluut niet meer...
Ik ga straks naar de Morgan Library, dat is gratis op vrijdagavond....en dan vast nog even in BP zitten (heb ik nog niet gedaan vandaag...ahum)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!