MarinNYC.reismee.nl

Chicago

Daar zit ik nu om straks naar een wedstrijd van de White Sox te gaan. Ik heb al bijna 40 jaar een honkbalshirt van hen, en nu wil ik ze wel eens zien spelen. Ik heb het shirt meegenomen, maar eigenlijk ziet het er niet meer uit....tja, na 40 jaar....

Afijn, ik zit hier in een vrij luxe hotel via Hotwire, vlakbij het centrum, met strijbout....ga ik het shirt eerst even pimpen, straks. Behalve die wedstrijd ga ik vast niet veel doen, maar even van de luxe van deze kamer genieten.....lekker de ruimte en een eigen badkamer.....heerlijk!

Vanmorgen vroeg dus vertrokken en de route was ingewikkeld. Ik had het allemaal wel voorbereid, maar dat is al weer 2 weken geleden. Bovendien had ik in mijn hoofd dat ik op zaterdag deze kant op zou gaan. Afijn, na wat omwegen eindelijk op de juiste terminal van Guardia en wat een kadootje. Onze vlucht ging vanaf de Marina Terminal, dat is de oorspronkelijke terminal van La Guardia en helemaal in Art Deco....om te kwijlen!

Ik had nog maar weinig tijd om foto's te maken, bovendien een rond gebouw, dus moeilijk goed te schieten, ik kijk zo even of er wat leuks bij zit.

Eerste indruk van Chicago:

Wijds, ondanks de vele hoogbouw....maar ik voel nog geen vibes. Wel heel veel zwervers en bedelaars....vreemd contrast met de nieuwe gebouwen... Maar kom, ik moet me klaar gaan maken, jullie horen nog hoe de wedstrijd was.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!